søndag 23. oktober 2011

Snart 17.....

Min yngste datter fyller år neste fredag, men siden hun har en del venninner som går på skole i London og det er høstferie der uken som kommer så hadde hun lyst til å kombinere bursdag med en velkommenhjem fest for jentene.

Huset har stått på hodet en halvannen ukes tid nå og det var litt av en jobb å få det klart til fest (hobbyrom og soverom er ikke bloggbart på noen uker så det er sakt,hehe)
Bordet ble dekket med det jeg hadde for hånden og jeg glemte faktisk å sette på glass(er det mulig)fniiiiis. En av jentene turte så vidt å kommentere det litt uti maten, haha...snakk om svimehue ;)


Jeg fikk lov å bruke bildet på bloggen av de skjønne jentene og jammenmeg har de ikke fått glass også gitt ;) Kaken hadde Martine både ideen til og laget den selv, flinkis ;)
Jeg fikk æren å pynte den, noe jeg syns er veeeeeldig stas :)

Nå skal jeg ta et dypdykk inn i roterommet som jeg nå kaller det, men det er egentlig et hobbyrom....iallfall snaaaaaart.
Har heller ikke glemt at jeg skal ha en Gi bort her inne, må bare ha tid til å lage det som skal loddes ut.....

Ha en strålende søndag :)

1 kommentar:

Sissel sa...

Flott høstbord du :)
Christina storkosa seg.
Har ikke sett maken til gjensynsglede, det ble rene hylekonserten utenfor garasjen fredag kveld :))
Klem