mandag 31. oktober 2011

Ikea

En lyntur innom IKEA i dag for å bytte en del av helgens innkjøp faktisk. Mannen og en kamerat ble sendt ut med bilde og beskrivelse på hva vi skulle ha og fjotten som ekspederte dem klarte altså å gi dem det meste feil.
Med en del triksing og miksing og lure hoder ble det kjøkkensittebenk allikevel :)


Skinn og puter skal gjøre det koselig å sitte der. Pussig nok ble det med litt til hjem også ;) 


Her er skapstammer som skulle vært skuffestammer, men som fungerer helt perfekt allikevel....å det er godt for han fjotten på IKEA tenker jeg ellers hadde det blitt månelyst for han på jobb i dag;)

Nå skal jeg male to bitte små vegger,
(håper ikke fysiodamen jeg går hos leser dette,da jeg har en aldri så liten senebetennelse i håndleddet og en vond skulder)
mens mannen skrur på dørene som skulle vært skuffer,urgh..og så kan jeg legge ut bilde av sittebenken min:))) 

Ingen kommentarer: