fredag 14. oktober 2011

Soverommet....

Vi har ikke verdens største leilighet, men med en datter på utlån til besteforeldre og litt bytting av rom og ikke minst nytt kjøkken(kremt, det er kanskje ikke så nytt lenger;) så er det ikke så aller verst.


Da vi byttet rom med Martine for drøyt et år siden så var planen at skattholdet til Charlie skulle ut ganske med en gang og de løse elfa hyller var bare en nødløsning en lite periode...


Sånne perioder har en tendens til å bli litt lange her i huset??, men i går begynte jeg å tømme rommet og i skrivende stund er det klart for meg å male tak og vegger. Det har forsovit vært klart siden i formiddag, men malingsrullene ble antakelig brukt opp i vinter da snille venner og familie tryllet frem et helt nytt kjøkken til meg :)


Snill pappa har vært ute å kjøpt rulle og brett så i morgen er det på med maleklær og begynne på taket.
Veggen rett frem her er ganske stygg så jeg har bestemt at den må tapetseres med veggfornyer...problemer er at jeg ikke har tapetsert før...kanskje jeg må ha litt hjelp ;)
Det øverste bilde er kjøkkenskap fra Ikea som skal konverteres til  soveromsinnredning, de vet det bare ikke ennå ;)

I mangel av soverom skal det soves i stuen i natt, hehe, lurer på om bamse klarer å la være å krype oppi der da....han eeeelsker å snike seg oppi sengen når vi ikke er hjemme og har glemt å lukke soveroms døra, banditten, hehe.

For dere som venter tålmodig på gi bort'n, den kommer:)

Nattinatt fra maler og byggmesternina :)


Ingen kommentarer: