fredag 14. oktober 2011

Camping i stua.



Her er vårt midlertidige soverom/oppholdsrom/spiserom, hehe ;)
Kjøkkenet er garderobe , hobbyrommet er kaos ;)så det kan bli spennende å se hvordan vi skal få i oss mat i dag....mulig det blir litt lettvint.
Nå skal jeg i gang med å male tak og så håper jeg mirakeltapeten er like bra som det sises og ikke minst håper jeg at den kommer opp i dag, så jeg kan male veggen ferdig i morgen og kanskje...kanskje...kanskje overskapene kommer opp i morgen også, hjelp meg å krysse det du har av fingre og tær og flett håret for sikkerhet skyld ;)
(Til høyre i bildet står overskapene ferdig montert, de fikset jeg i går ettermiddag i mangel av malingsrulle.)
Ønsker dere som er innom en koselig fredagskveld :) 

1 kommentar:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Tjoobing dette så da koselig ut:)))
Vet du de zink kannene er ute av produksjon Nina :( Kos dere med malinga og ikke minst god mat..
Klem fra Bente..ps du er hjertlig velkommen:)