fredag 10. april 2009

Eeeeeeendelig.........

....er ledningen til kamera mitt kommet til rette :)))))

For de som syns det har drøyd litt med ferske innegg her så er dere ikke alene...., jeg har nesten gått på veggen. Viste at jeg var i overkant ivrig på ta bilder, men at det skulle gå meg så på nervene hadde jeg ikke trodd, hehe.... Altså, jeg er ikke blitt pillenarkoman av dette, men guuuuuuuuud hvor irreteren det er å se det lille rosa kamera ligge der og ikke tatt et eneste bilde.
Har ikke akkurat vært super flink til å lage noe i det siste, men kjenner lysten kommer og siden vår lille prinsesse Andrea fyller 3 år på søndag så må vel tanten prøve å snekkra sammen et kort innen den tid...tror faktisk jeg vet hvordan stempel jeg skal bruke også.

Siden kamera er ferdig ladet og klar til bruk, så kan jeg legge ut påskebordet som jeg hjap til å dekke litt før i dag oppe hos mamma og pappa.

Å her et bilde fra påskepyntet veranda hjemme hos mamma og pappa :)

Ingen kommentarer: