søndag 26. april 2009

Gårsdagen fangst........


I går ble det 3 loppemarket og en liten tur på Vestkanttorget, kaffe og is på Grünerløkka 35 min på Linderudsenteret og det var Senteret som vant ;) Jeg endte opp med en bok med litt gule sider som jeg skal bruke til kort og scrappbookingen, men ved nærmere ettersyn så er det en krimbok på engelsk, hehe... Vet ikke hvor koselig og søtt det blir, hihi...





Har vært på utkikk etter noen bokser til å ha vaskepulver i og på Kremerhuset fant jeg disse boksene i går, de er nok ikke beregnet på det, men jeg syns de var ganske søte og akkurat passe . Skal lage fine skilt i ettermiddag med hvit og farget.


En rosa topp og blå klokkeblomster fikk også være med hjem. Nå setter vi nesa mot et par loppemarked til og håper jeg kan vise frem en litt bedre fangst etterpå.

TUDELU :)

Ingen kommentarer: