fredag 10. april 2009

Nå tar det helt av...

For jeg rekker et lite innlegg til før laaaaaaaaangfredag blir til påskeaften. Har hatt en veldig stille og rolig påske..., litt for stille etter min smak, men en vond rygg har satt en stopper for ikke mindre en 2 turer på fjellet :( Skulle vært med et vennepar til Trysil første del av påsken og etter det skulle vi vært tradisjonen tro sammen med fam. Foss/Mathisen/Gangestad på den utrolige koselige hytta i Valdres, men heller ikke det ble det noe av, men jeg lover å komme sterkere tilbake til neste år.

Å lese bøker eller høre på lydbøker er noe jeg syns er utrolig koselig, men som med masse annet jeg like så har jeg sjelden tid til det også...., men siden ryggen er som den er så har jeg mått holde meg i ro og da var bøkene gode å dra frem. Er nå på min 3. Liza Marklund bok, for i Påsken så hører det jo med litt krim. Har en stabel med interiørblader også som jeg sparer til en gang jeg skal kose meg, hehe...og noen av de har jeg faktisk klart å komme meg igjennom, så da betyr det vel at jeg har kosa meg også da ;)
Jeg har forresten helt glemt å ønske dere som titter innom her en
riktig god påske....hvor er manerene mine ;)
Håper der koser dere like masse som meg.
Litt påske på verandan vår :)

Ingen kommentarer: