søndag 19. april 2009

Jentehelg i Sandefjord

Denne helgen har jeg vært hos Anita og vi har storkost oss med masse god mat og drikke.


Man tar en oppskrift, finner en ovn.........

Steke ,ordne og fixe....




Såååå.....vola......


Delish....


Serveringen var det ingen ting å si på :)

Litt shopping ble det også tid til. Anita fant denne toppen på salg og jeg som pleier å være en hai på salgsstativene ble lurt trill rundt av en dreven salgsdame med denne toppen, men angrer ikke et sekund :)Hvaltorvet i Sandefjord har pusset seg opp og fått utrolig masse fine butikker, gleder meg alt til neste besøk hvor vi kanskje har bittelitt bedre tid, hehe.


Tusen takk for et kjempekoselig helg Anita, vi kan det å kose oss og skravle. Håper det ikke blir så lenge til vi sees igjen.

1 kommentar:

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei

Tusen tusen takk for koselig kommentar på bloggen. Det var koselig. Ser forresten ut som dere jentene hadde det koselig i helgen også, Herlig. Selv skal jeg på jentetur til helgen. Gleder meg, bortsett fra at det er første gang borte fra min lille Celine...

Det er helt greit å linke, det trenger du ikke spørre om, men de fleste liker å bli spurt når det kommer til å låne bilder fra andre blogger. Da vet du det, skjønner at det ikke er enkelt å være ny o bloggverden. Du må bare spørre om du lurer på noe. Klem fra Christine