mandag 20. april 2009

Trimetitrim :)


Jeg har fra i dag en date med Kari Jaquesson sin bok:
10 min til en sterker rygg og litt flatere mage.
Samt at jeg skal prøve, nei jeg skal ut å gå 3 dager i uken. Har tenkt på dette ganske lenge og nå begynner det å haste, sommer er jo her før jeg aner det.

Dette begynner jo å ligne på alt annet en en hobbyblogg, men tenkte at hvis jeg skriver det her så blir det kanskje litt lettere å gjennomføre. Har slitt så med ryggen den siste tiden så er bare nødt for å gjøre noe og om jeg skulle bli en smule lettere så hadde noek ikke det gjort noe heller.Sånn, nå ståer det svart på hvitt...eller, sort på lyseblått er det forresten ;)

So long!

1 kommentar:

Kari Jaquesson sa...

Hei! En liten hilsen fra Kari her! Håper du er i gang med både turer og øvelser i boken!
:-) Stå på!
Vennlig hilsen Kari karijaquesson.blogg.no