søndag 28. november 2010

Hjerter og skjermer

Bittelitt stolt må jeg si at jeg er, for jeg har klart¨å trekke om 2 skjermer :)
Hjemme i gangen hos mamma og pappa henger det et speil fra min oldemor hvis jeg ikke tar helt feil. Speilet har også to lampetter på seg og de skjermene begynte å bli litt vel slitne syns jeg ;)

Da jeg pirket borti den ene så revnet stoffet så jeg spurt mamma om hun ikke ville ha nytt stoff på de. Nå har jeg ikke skiftet stoff på skjermer før, men hvor vanskelig kan det være, hehe.

Litt vanskelig var det riktig nok å ta riktig mål, men på andre forsøk fikk jeg det da til.


Her står de pent oppstilt i gangen min før de flyttet hjem igjen i ny drakt.



Med og uten lys og jeg er ganske fornøyd :)

Så var det hjertene som mamsen ønsket seg.

Fant et ødelagt perlekjede inne hos min datter og det ble søt pynt nederst. Er litt misunnelig så det spørs vel om det kanskje blir flere hjerter i løpet av desember.


Litt vanskelig å ta bilder av stripete hjerter som henger i vinduet, de ville liksom ikke henge helt rolig og så så stripene litt bølgete ut på dette bilde, men pytt pytt ;)
Her skal 1. lys tennes i den nye Maileg adventslysestaken min.
Ønsker dere som er innom en fin 1.advents søndag :)


2 kommentarer:

Sissel sa...

Dette var da alldeles flott, vet hvor jeg skal gå når skjermene mine trenger nytt stoff ja!!
Søte hjerter også, flink du Nina.
God tur til Cato senteret, håper de fixer kroppen din.
Brettetingen heter Score-Pal, de har hos Steffens, hvis de ikke har solgt alle da.
Klem Sissel

Fie sa...

Så fine hjerter og skjermer...så flink du er :) Ikke værst å sette igang med ett slikt prosjekt. Skjermer er da ikke så lett - synes jeg.
Hilsen Anne-Sofie