søndag 14. november 2010

Stille.....

Litt ufrivillig stille herifra om dagen, men jeg har en arm som ikke virker og noen dagen 2 faktisk, men henger ikke med hos hodet av den grunn, for dagen fyker jo bare av gårde.
Litt frustrerende er det jo at jeg ikke har fått begynt på bestillingen min til ei god venninne, men lader opp og håper så smått å få startet i morgen. Kjøkkenbordet vårt går det ikke umiddelbart å spise frokost på i morgen og det har sett sånn ut i en god uke nå....syker meg opp med å la prosjektet flyte litt utover det seru ;)
(jeg vet, jeg har et hobbyrom, men det er ikke ferdigryddet eller sortert ennå, men tar litt hver dag, så snart.......)


Her et bilde av et langt ryddigere bord. Det er tingene jeg kjøptre på Bohus da det var damenes aften i begynnelsen av november.
En veldig koselig kveld forresten, men Interiørtips fra Halvor Bakke, god mat, drikke og selvsagt masse å shoppe.
Fortsatt god helg fra meg :)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Håper armene reparerer seg snart, kjedelig å ikke kunne gjøre det man har lyst til.
Så fin fangst du fikk med deg fra Bohus, passer rett inn i resten av detaljene dine:)

Klem fra kjellergnomen:o))

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

God bedring til deg, armen blir nok bra med litt hvile skal du se.
Koselige ting du viser:))