søndag 28. november 2010

Smugtitt


Her er et par av prosjektene mine de siste dagene.

Mamma ønsket seg hjerter i samme stoff som gardinene sine og da tok jeg utgangspungt i noen hjerter hun har kjøpt på kremmerhuset. Her ligger de nesten ferdige, og skal legge ut hvordan de ble når de kom opp litt senere i dag.

Kremerhusene til høyre har jeg laget i gips, inspirert av et jeg kjøpte på messen på Mas. Tror jeg vil ha et bånd rundt kanten så de må ligge litt til jeg enten finner i kaoset mitt eller så må jeg ut å shoppe:)

Her er siste innkjøp, eller jeg fikk de faktisk av pappan min i går da vi var ute på en snartur.
Mine første Maileg ting :) Jeg har lenge vært usikker på hva jeg egentlig syns om disse nissene med et heller tvilsomt utsende, fnis, men nå har altså en miniMaileg flyttet inn hos oss.

Kommer forhåpentligvis med et innlegg litt senere i dag, må er det sen frokostlunch som står på planene.

Tudelu :)

Ingen kommentarer: