søndag 21. november 2010

Rekerasjonshelg

Vel hjemme fra en kjempekoselig helg i Skien.

Som vanlig har jeg eget rom, ferdig redd opp med favorittsjokoladen min og et blad koselig dandert når jeg kommer. Nydelig mat blir servert og jeg blir stelt med på alle mulige måter:)

Som alltid når jeg skal på Skiens visitt er jeg tungt lastet med alskens hobbyduppeditter som vi kan kose oss med i helgen og det lages kort og album over en lav sko;)

Merkelig ryddig akkurat på dette bildet , men jeg ser at plassen min er tom så kaoset rådet sekunder etterpå, jeg lover ;)
Denne gangen kom Heidi, søsteren til Marianne på besøk innimellom all shoppingen (for JA, det ble nok litt shopping også ja, hehe) og hobbyleringen, kjempe koselig:) Håper vi får svingt en tur oppom deg neste gang jeg er i byen Heidi.


Her har jeg prøvd meg på noe jeg ikke har gjort før, hehe, men fikk det merkelig nok til.....kommer meg ;)



Deilig mat blir jeg jo servert når jeg kommer og på menyen lørdag sto det

helstekt indrefilet med glasserte gulrøtter, brokkoli, sjampinjongstuing og en form for poteter stekt i ovnen i en form med klarnet smør innimellom, nyyyyydelig alt sammen.

Kokken him self til høyre her, Skål Tommy:)

(ja, jeg blir bortskjemt når jeg er der ;)


Caroline hadde bakt deilig Brownis til dessert :)
Med fare for at hun blir kjempesur som min datter så legger jeg bare ut et pitte lite bilde av bakermesteren ;)

Koselig dekket frokostbord.....

3 minutter føre var dette kreative kaoset der, hehe....

Svibler syns jeg er så koselig når de er pakket inn i mose og surret med gull eller sølvtråd så det måtte jeg kjøpe til vertinnen. Fikk i oppdrag å ordne de til, så her er kreasjonen min )
Her poseres det med gave nr 2, et veldig dekorativt hjert som vi falt for begge 2 :)

Ble ikke hjertet fint utenfor inngangsdøren da :)

Syns det fint kan henge ute hele året jeg da, for man kan jo bare pynte det litt når diverse høytider kommer.

Det ble med et hjem i bagasjen min også gitt ;)


Tusen tusen takk for nok en kjempekoselig helg hos dere, jeg har blitt behandlet som en prinsesse (ok, dronning, men det hørtes så gammelt ut ;) hele helgen og jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal på besøk, ikke for at jeg bare kan late meg, men fordi dere er så fantastiske alle 4.

Masse glad i dere:)

Stooooooooooooor klem fra prinsessa i Oslo :)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Så koselig innlegg!
Takk for besøket, det var som vanlig veldig hyggelig og helga bare forsvant.
Kreativiteten er der fortsatt og jeg har akk tatt meg en pause fra julekortlaginga- savner deg til å pushe meg til å unngå lettvintløsninger :)
Klem Marianne

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Så hyggelig å bli kjent med deg...
Velkommen innom julebloggen når som helst!
Nå skal jeg titte mer hos deg...
KLEM fra Hanna

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei Nina. Ja bare det var vel litt utplukket da dere var innom. Har fyllt opp med det jeg har igjen,og håper og få solgt unna resten. Stenger jo om14 dager, da skal jeg ha sommerferie,hi-hi....
Ha en fortsatt fin kveld:))