tirsdag 16. november 2010

Takkforlånegave

Må bare få vise frem en liten gave jeg fikk her om dagen, verdens nydeligste lille eske som takk for låne for noen PP bøker.

(oiii, jeg husker aldri hvordan jeg legger inn så det bare står Sissel f.eks, hehe og nå er jeg helt klart for trøtt til å prøve en gang) er det som har laget dette lille kunstverket, sukk.....
Det er 2 mellomstore fyrstikkesker som er limt sammen med litt papp og stæsj, den lille sharmsen som er formet som en veske er hengt på for jeg har sort belte i shopping, fnis ;)


Å ikke bare kan jeg tenne på alle de 22 t-lysene og 3 kubbelysene mine hver kveld, jeg kan også kose meg med litt Non-stop:)
(bortsett fra fra i dag av, nå er det nemlig sjokoladestopp i ukedagene og og minimalt med cola...første dag i dag og det er skikkelig hardt, men vet at om en uke eller så så går det sport i det for meg og det værste sukkersuget har gitt seg)


Ønsker dere en koselig uke :)

4 kommentarer:

Soffi sa...

Åå for en søt liten gave!
Håper ellers at det står bra til med dere alle sammen på Romsås :) klem

Nina sa...

Dæven det var kjapp kommentar, hehe, rakk vel ikke å skrive ferdig innlegget nesten, fniiiiis.
Jo takk, bortsett fra et par forkjøla jenter så er det vel ganske greit. Takk for sist forresten, det var veldig koselig å se dere igjen og Eirik hadde blitt så stor, nydlingen.

God klem fra meg som savner dere :)

moniq sa...

åååhh... herlig gaveeske!! nydelig! jeg kunne godt tenke meg å lære kort og denslags selv.... :)

Martine sa...

kjempe fin! Sissel tar deg snart i dette her mami!