lørdag 9. april 2011

Barnebursdag

I dag skal vi i bursdag til denne skjønne frøkna som fyller 5 år på tirsdag.


Hun heter Andrea og er niese vår:)

Dette bilde tok jeg i fjor høst da vi var i Alcudia og jeg syns det er sååååååååå fint :)


Planen var å få laget ferdig et album med bilder fra vi hadde henne med til Kardemomme by i fjor sommer, men et kaos hobbyrom har satt en stopper for de planene, men nå begynner det å komme seg så kanskje det er i farten snart :)

I mellomtiden får hun disse kule skoene jeg har kjøpt på nett

(det var ikke så skummelt som jeg trodde ;)



Nå skal jeg snart vekke resten av huset til frokost.

Vi har besøk av min gode venninne Laila som jeg traff på Cato senteret og etter noen strevsomme uker med innbrudd og mye jobbing så fortjener hun litt bortskjemming.

Sto derfor tidlig opp i dag og satte en brøddeig, sist helgs nybakt brød fristet til gjentakelse, men tror ikke det kommer til å bli en fast happening;)


Ønsker dere en strålende dag i solskinnet til dere som har det, her er det bare helt nydelig. Hadde jeg ikke hatt så masse på planen i dag så skulle jeg nok tilbrakt det meste av dagen ute.


Krysser fingre for bra vær i morgen også :)


Tudelu :)

Ingen kommentarer: