fredag 22. april 2011

God påske fra meg:)



Tidligere denne uken møttes noen av oss som var på Cato senteret rett føre jul for et lite treff.





Koselig å ha med seg en liten hilsen




Vi fikk nystekte vafler med deilig tilbehør og

kaffe selvsagt ute i hagen, deilig :)





Så blid Nina da :)



Det er et fantastisk sted vi besøkte og jeg gleder meg til å komme tilbake når sommeren er satt bedre inn :)


Husets eier har nemlig 2 drivhus og her står noen av plantene som snart skal inn der og bli deilig avling i løpet av sommeren.



(jeg vil også ha hage med drivhus ;)



Tipper det blir en god avling med så masse god mat til planter og blomser :)

Etter 5 forsøk klarte jeg endelig å huske hvordan selvutløseren virket ;)




Mannen hadde tenkt på mer en vafler kan du si, full middag fikk vi også :)




En utrolig deilig elggryte, sukk...den var virkelig god:)


Ekte husmannskost.




Det er viktig med trening har vi lært på Catosenteret og noen tar det mer alvorlig en andre, hihi...;)




Ikke alle hadde tatt påskeferie som noen av oss, men er det ikke noe som heter å komme sent men godt:)



Jeg vil med dette takke for en koselig dag som gikk over til en like koselig kveld og håper ikke det blir så lenge til neste treff :)

Hvis det er noen av Catofolket som leser denne bloggen så vil jeg takke for sist og ønske dere en riktil god påske og håper det er bra med dere :)


Påskeklem fra Nina



PS: Skulle noen flere som vi traff på Catosenteret i desember ha lyst til å treffes så er det bare å sende meg en mail på ninagull@msn.com for jeg går med en liten idé i magen om å invitere til sommerfest samme sted, hihi :)

3 kommentarer:

Svenn Ole sa...

Hallo Nina.
Takk for en hyggelig dag sammen med deg og resten av gjengen som var med på siste treff. Det var veldig koselig. Synd at jeg måtte reise før Jørn kom. Håper vi kan treffes flere ganger i sommer.

Nina sa...

Selv takk Svenn Ole, alltid like koselig å treffes.
Må ikke bli så lenge til neste gang nei.

Fortsatt god påske.

Klem Nina:)

Unknown sa...

Hei hei det var jommen et fint sted gitt:)