torsdag 14. april 2011

Nyyyyyydelige roser.....

På tirsdag hadde vi besøk av svigermor som bor i Namsos til daglig, men for øyeblikket er hun på Oslo besøk :)

Tante Frida (Påls tante) og Arne kom også og på menyen sto Nina pizza :) Vi har fast pizza dag på tirsdager og som regel er det hos mamma og pappa, men siden ingen av de har sett kjøkkenet vårt var det jo en god anledning å få vist det frem. (Idag hadde jeg elektriker her så nå er det ikke lenge før flisene er på veggen håper jeg: Innlegget skulle jeg ha postet samme dag som jeg fikk disse aldeles nydelige rosene, men noen dager tar ting litt tid. Hverken vasen eller lyset yter rosene maksimale i dag, men de er noe av de mest fantastiske rosene jeg har sett.... Tusen tusen takk til dere alle tre for nydelige roser og koselig selskap:) Så et par bilder fra dagens middag. Martine ble sendt ut som fotograf for å ta bilde av de nye pasta og salatbollene jeg kjøpte meg da jeg hadde Perfect Home party her for en stund siden, jeg er såååååååå fornøyd :)
Jeg trener jo litt om dagen og prøver å tenke på hva jeg putter i munnen. Pasta er vel ikke optimalt, men dette er fullkornspasta og med en salat ved siden av er det vel ikke så halv ille.


Nå står sengen for tur...jeg er skikkelig vårslapp for tiden og egentlig ikke helt i form, men det kommer seg vel snart tipper jeg.


Nattinatt :)

Ingen kommentarer: