søndag 17. april 2011

Kjøkkenbenkombytting....


Da har elektrikeren vær her og kontakter er lagt opp under skapene og oppvaskmaskinen og vifta over komfyren har fått egne kontakter. Har hatt et par nødløsninger ut av benken og skapet til nå.


Nå gjenstår bare fliser og en sittebenk så er kjøkkenet ferdig :)

Har gjort om litt, byttet plass på kaffemaskinen og grønnsaks trauet. Varmtvanns berederen er i hjørne der grønnsakene har vært til nå, men i og med at den avgir litt varme så syns jeg grønnsakene ble fort dårlige...får se hvordan det går nå da.


Litt mer praktisk å ha kaffemaskinen i nærheten av vasken og vann også egentlig.


Her ble det litt pynt pga bilde, men det er godt å ha så masse benkeplass så blomsten skal nok bort.
Jeg elsker dette trauet jeg har arvet etter oldemoren til mannen:)



Her er middagen til Martine og meg i går...det ble skrekkelig sent i matt så jeg rakk aldri å legge det ut da. Bakte grønnsaker i bakepapir inne i ovnen sammen med båtpoteter.


Søt liten pakke :)


Vi hadde kyllingfilet og favorittsaus til, mmmmm, godt altså.

Har bare bakt grønnsaker på grillen på sommertid, men det ble veldig godt i ovnen også:)


Ikke så påskepyntet her ennå,er ikke så glad i gult, men nå i skrivende stund har gule kubbelys kommet opp både på kjøkkenet og her i stua.


Fortsatt koselig påske til dere som er innom :)



4 kommentarer:

Sissel sa...

Fine kjøkkenet, godt å få strømmen i orden, ikke bra med kontaktvansker.
Sikkert lurt å flytte frukten unna varmen og den kaffemaskina misunner jeg deg....
Takk for koselige ord i bloggen min. Kanskje det hadde vært koselig å ta en tur sammen til London utpå høsten, Martine hadde nok likt å besøke Christina:)
Klem fra underetasjen.

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Det er så koselig hos deg atte!! Blei nesten litt sulten også...Ha en god påske, klem:))

Anitas hus sa...

Nydelig kjøkken!!!
...og den maten din så skikkelig yammy ut. Fargerik og flott. Har alltid bakt grønnsakene i aluminiumsfolie jeg, men da synes jeg ofte de henger fast i folien. Kanskje jeg skulle prøve bakepapir istedet?...

Ønsker deg og dine en deilig påske!
Klem, Anita:O)

Nina sa...

Takk for koselige kommentarer jenter :)

Til Anita,jeg brukte 3 bakeark og det fungerte supert:) Takk for koslig kommentar på kjøkkenet, gleder meg til fliser og sittebenk er klar også :)

Å Bente, jeg skulle så veldig gjerne ha vært innom den skjønne butikken din nå i påsken, men det ble ikke tid til det i år:(, men heldigvis er det sommer snart :)

Og Sissel,Martine som jeg nesten tror bor nede hos dere nå i påsken;) hadde planer om flere turer for å besøke din kjære datter i London så da har vi noe å se frem til :)

Ønsker dere alle en kosleig påske videre :)

Klem Nina ;)