søndag 10. april 2011

Prinsessebursdag :)


I går feiret vi denne prinsessen sin 5 årsdag.


Pussig nok så kommer planlagte bursdagslag like overaskende på meg hver gang.

Altså da i form av at jeg sjelden klarer å lage et kort i tide.....

Planene var faktisk å lage kort i går, men så måtte jeg være med som shoppingguide av dukkehus så da måtte jeg være lynkreativ å pynte selve skoesken på nullkommanix:)
Her er ei spent litta frøken i ferd med å pakke opp en giga pakke fra bestemor og bestefar (mamma og pappa)


Dukkehuset ble kjøpt i går hos Bestemors Lekestue og er et byggesett.

Så jeg må ut å kjøpe maling og tapet en av de nærmeste dagene og sette igang med å bygge :)))

(GLEDER MEG)


Line hadde virkelig lagt seg i selen og laget denne fantastiske kaken.

Nesten umulig å starte spør du meg....ikke lett å skjære i den stilige frøkna som prydet fronten.


Laget en kake i går som jeg tok med ned og skal legge ut bilder og oppskriften for den ble faktisk veldig god :)))

Ingen kommentarer: