søndag 3. april 2011

Søndag morgen

God morgen :)


Fortsatt et snev av tidlig våken for min del, men siden solen ikke har stått opp i dag var det ikke skrekkelig tidlig, men tidlig nok til å bake brød til en litt sen frokost.

Danske rugbrød skal straks inn i ovnen :)


(MaryLue, du dro hjem en dag fortidlig ;)



Planen for dagen å sortere og få på plass en del hobbysaker i hyllene inne på hobbyrommet mitt. Manger ennå en liten hylle , en stor hylle fra Ib Laursen, (sukk), oppslags/ide tavle som jeg skal lage og en rullende sak som skal huse printeren under bordet

(det spørs om ikke jeg må bygge den selv, siden jeg ennå ikke har funnet noe som passer),

men det kommer.....



Litt redigerings utforsking (flink?) , men nå skal jeg inn å rydde, I promise;)



Ønsker dere alle en strålende Søndag:)


1 kommentar:

Sissel sa...

Imponert på en søndagsformiddag ja, både bakt brød til en nydelig frokost og redigert.....
Flink du Nina:))

-klem