tirsdag 21. desember 2010

Avspenning.....

...er utrolig viktig.
Iallfall når man er i overkant stressa av natur. Her på Cato senteret er det avspenning 4 dager i uken og jeg prøver så godt det lar seg gjøre å få med meg alle.
Her et bilde fra avspenningsrommet med en rimelig avspent gjeng ;)

Etter avspenningen blir vi ofte sittende å sløve og skravle i gangen

I forskjellige positurer...jeg lider tidvis av lopper i blod...



så det hender jeg får et par rare blikk når noen andre rusler forbi ;)


Vi får ofte hjemmelekser av teamet vårt og på fredag fikk jeg en oppgave som burde være megalett, men jeg sliter, hehe ;)
Oppgaven går ut på at jeg skal bruke minst en time hver dag på noe helt unødvendig.....
som å lese et blad, lage et kort eller bare kjede meg litt....ikke lett for hu med lopper i blod ;), men her er jeg utrolig rolig som dere ser ;)
Snart i seng, klar for nye påfunn i morgen ;)
Tusen takk for at dere titter innom forresten og jeg skal komme sterkere tilbake inne hos dere når jeg kommer hjem for her rekker jeg knapt å lage innlegg om dagen.




1 kommentar:

Fie sa...

Gud bedre så mye du er da :) På siste bildet ser du veldig avslappet ut da... Håper alt står bra til. God jul til deg og dine. Klem