torsdag 9. desember 2010

Juleshow

I går hadde jeg hjelp til å oppdatere og rydde opp i min heller uryddige og lite oppdaterte pc, så da ble det heller ingen oppdatering av Bloggen, men vi lå ikke på latsiden av den grunn.
Vi har en stor tavle borti gangen hvor det kommer opp info om diverse hendelser på huset og i går var det altså juleshow med en livlig gjeng som kaller seg "Soon etter frokost"
Med fare for å kritisere et koselig arrangement så har jeg bare et lite tips (hehe, det spørs om jeg ikke må gå ned å fortelle det selv for de leser neppe bloggen min ;) Så kunne det vært litt artigere hvis vi hadde fått utdelt noen tekter til sangene så vi kunne stemt i

Et litt dårlig bilde, men her er musikerne :)
Like greit for jeg har ikke spurt om lov til sette dem på trykk ;)



Musikk instrumenter ble delt ut til oss og disse kledelige nisseluene ;)
Planen min var filmkveld med gjengen, men hadde ikke hjerte til å forlate salen, det hadde vært litt trist med flere i bandet enn publikum.


Rundt om på sentere henger det koselige bilder og sitater og vers.
Syns dette er litt fint.


Så tilslutt en bar skulder ;)
Søte Asta, fysioterapauten min her kom med en slags tape med urter eller noe som kanskje skal være med på å få skulderen min i vater igjen. Har vel ikke følt det helt store gjennombruddet ennå, men gir den et par dager til.
Tusen takk til alle som kikker innom og spesielt til svigermor i Namsos, så koselig at du følger med og vit at jeg savner deg masse:)

Klem fra lakenskrekka ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vært der, gjort det…
Hyggelig at det er noen som yter litt for oss, selv om jeg gikk tidlig…

Nina sa...

Hehe, jeg ofrer meg jeg vettu Dagfinn ;) Så koselig at du la igjen et spor etter deg :)

Ses plutselig ;)
Klem 9na :)