torsdag 2. desember 2010

Da er dag 2 over og også i dag har det vært veldig fint. Litt roligere, enn i går så har faktisk hatt tid til å være litt kreativ.

Litt kreativt kaos på skrivebordet og jeg tror det skal få være sånn et par dager, lett å sette seg ned når man har litt tid til overs.
I morgen sparkes treningsdelen igang og første økt begynner i treningsalen hvor vi skal få lagt opp hver vår treningsplan tilpasset hver og en av oss. så går det slag i slag med litt teori og mer trening. Avsutter den planlaget timeplanen i morgen med avspenning kl 14 og gleder meg alt, det var himmelsk godt nemlig.
Ellers har jeg kost meg sammen med mine nye venner,Laila og Jørn som jeg kom sammen med i går. Latteren sitter løst og vi kjeder oss ikke et sekund.
Nattinatt fra her :)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Hei du:)

Godt å se at du er vel installert og har funnet deg til rette.
Skjønner veldig godt at du var/er skeptisk til å bli bortvist fra heimen på denne tida av året, men med mål om at kroppen bgynner å virke etter hensikten er det kanskje litt greit åsså.
Kos det etter beste evne.
klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei! Håper alt er bra og at du snart er tilbake i hjemmet ditt. Ha en fin helg:))

Nina sa...

Tusen takk begge 2 :)
Jeg klarer å fokusere possitivt på at jeg er her enn så lenge og håper jeg kommer hjem litt sterkere og med mye mindre plager.

Julehilsen fra meg til begge 2 :)