fredag 3. desember 2010

Mosseporten

I dag har vi fått satt opp treningsopplegg tilpasset hver enkelt og jeg må innrømme at jeg er bittelitt tommelumsk oppi hodet. Vi hadde en time med fysion rundt på apparater og det var alt for kort...hun viste oss to og to og da ble det full forvirring. Tipper det er viktig å gjøre ting riktig så får huke tak i noen i morgen å få litt bedre gjennomgang.
Ellers har det vært teori om fysisk aktivitet i dag og så har vi trent på å puste, stå og gå riktig...det siste lærte jeg masse av....nå er det bare å huske å gjøre det ;)

Etter middag i dag ble det en tur på Mosseporten. Vi hadde 1 time på oss før det stengte og jeg fløy i lav høyde rundt der ;) Jeg har et kles skap hjemme som omtrent ikke inneholder treningstøy og med trening 2-3 ganger om dagen så holder ikke det lenge. Her er fangsten og den oppservange leser kan kjapt se at jeg ikke bare har shoppet treningstøy, hehe ;)

Det ble 2 treningsbukser og 5 topper og litt undertøy.

Skal se om jeg kanskje skal posere i noen av antrekkene etter hvert ;)

I morgen skal vi ha kondistest, skrekk og gru ;)

Nattinatt fra her :)

Ingen kommentarer: