mandag 13. desember 2010

Overnattings

Martine fikk en oppgave på skolen her om dagen om å lage en bok med tittelen "da jeg var liten"
Å siden jeg har med en del av hobbysakene mine hit og resten av det hjemme er veeeeeeldig uorganisert grunnet nytt kjøkken (guuuuud som jeg gleder meg til å komme hjem å virkelig nyte det) var det lik så greit å komme hit å få startet om ikke annet. Her skimtes en sped begynnelse og resten skal jeg legge ut når oppgaven er innlevert hvis frøkna tillater det da :)

Dette er nesten så jeg ikke tør å legge ut, men er så super fornøyd med den nye badedrakten min at det fikk gå ;) Den er så deilige å ha på o gledermeg alt til sommeren for å ha på ¨år vi leger oss i vannet:)

Hadde nemlig en liten økt i bassenget i går, må jo benytte det maks nå for på fredag er det slutt, da stenges det for 3 uker :( grunnet rens og reparasjon.


Litt bobler der godt for en mør kropp ;)




Her et lite oversiktsbilde av boken eller albumet til M.


Her sitter forfatteren å kikker etter en pp.


Hadde lastet opp fronten, men slettet den, må høre med frøkna om det er greit først.

Håper å få tid til et før, under og etter innlegg av kjøkkenet i morgen.
God klem :)

Ingen kommentarer: