torsdag 23. desember 2010

Sko og maileg ;)


Som kjent er jeg litt i overkant opptatt av sko...., men hvor mange sko trenger man egentlig for å være på rehab ;)

Etter et par turer hjem og diverse shoppingturer er nå antallet 10 par av ymse slag ;)



Var en siste (ehhh....mulig ikke helt siste)runde på shopping i går for å sanke inn siste rest av gavene til jul og truru ikke denne søta saken hoppet oppi handlekurven. Min første Maileg kanin:)))

I dag er det hjem en tur for å feire julaften og det skal bli koselig å få besøk av Laila som jeg har blitt kjent med her på senteret, det føles som vi har kjent hverandre hele livet.
Tenkte jeg skulle ønske alle som jeg har blitt kjent med her på Cato senteret en riktig god jul og vit at jeg savner hver og en av dere som måtte hjem før oss som fortsatt er her.
Stoooooooooooor klem :)



2 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, ønsker deg en forsatt fin julefeiring,klem fra meg:))

Nina sa...

Tusen takk Bente og en riktig kosleig jul til deg også :)

Juleklem fra meg :)