fredag 10. desember 2010

Julekvist og trening


Ikke nødvendigvis sammen kanskje,hihi ;) (les: overskriften ;),
men i dag har jeg vært på kanten til treningsnarkoman, hihihi;)
Startet dagen med vanngym gym kl.8 og i dag hadde vi ei som kjørte millitærvarianten ;) Guuud jeg kjente det i armer og bein.

Pitteliten pause og så var det en time som het PULS og det skal jeg hilse og si ikke var lyv ;) God gammeldags intervall time i sal med mange forskjellige øvelser. Hardt, men utrolig gøy og en treningsform jeg helt klart liker. Stretching , samtale med nærteamet mitt og avspenning fulgte etterpå, men så var det slutt. Har en snikende følelse at jeg kommer til å være støl i morgen ;)

Jeg lovet et bilde av julekvisten min og her er den. Ikke lett å ta et bra bilde når det er så mørkt , men tro meg, den ser veldig koselig ut der den står å sprer litt julestemmning :))

Ønsker dere som er innom en riktig god helg :)

Ingen kommentarer: