tirsdag 7. desember 2010

Cato på Cato Senteret

Sinsykt dårlig bilde, men innstillingen på kamera er fortsatt i ulage, men her er iallfall startbilde på foredrahet Cato Zahl Pedersen hadde for oss i går kveld.



Jeg syns det var interessant å høre hvordan han taklet situasjonen å plutselig være uten armer. Med en mamma som forsøkte å legge alt tilrette for han og heller ga han begrensninger enn å pushe han. Og hvordan 3 damer i livet hans lærte han å hjelpe seg selv og ikke minst bli flinkere til å be om hjelp.
Han fortalte en del fra turen til sydpolen og viste bilder, ufattelig å få det til spør du meg, men den mannen virker som om ikke har noen begrensninger.


Nysgjerrig som jeg er satt jeg nesten på første rad ;)

Glemte å spørre han om det var greit å publisere han på bloggen, men tipper det går greit.


Signert bok til meg selv blir med hjem til jul :)

Cato poserte villig sammen med oss jentene :)
Dette innlegget er et planlagt innlegg så er spent på om jeg virkelig klarer det :)

Ingen kommentarer: