mandag 6. desember 2010

En sving hjem...

Begge jentene ble med for å hente meg hjem i går og vi tok en kjapp tur rundt på huset. Martine testet ut sengen og den kan seriøst nesten heves til taket ;)
(jeg sletter ikke bildet M ;)

Albumet jeg har holdt på med en stund nå skulle overleveres til 30 års jubilanten Daniell i går og vi var bedt i 30årslag. Han ble SÅ glad for det virket det som, selv om det ikke på langtnær er ferdig og vi gleder oss begge til å finne flere bilder han har hjemme, som skal bli fine minner.
Jeg klarte å glemme kamera hjemme i går så får ikke vist de siste sidene jeg laget her på senteret:(, men de kommer senere.
Har hatt tett kontakt med Laila og gjengen som ble igjen hele helgen og i dag da jeg kom tilbake hadde Laila kjøpt en liten gave til meg :)
Et hjerte smykke, smeeeel, jeg er jo så glad i hjerter :)
Tusen takk snuppis :)
I morgen er det trening på planen igjen så nå må jeg finne sengen.
Ønsker dere en riktig fin uke:)

Ingen kommentarer: